رهارها، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

مادرانه هایی برای نازنین دخترم رها

به یاد ماندنی ها!

1392/3/18 20:39
نویسنده : مامانی
370 بازدید
اشتراک گذاری

- داری با عجله میری سمت چیزی که خرابکاری کنی , صدات میزنم رها مامانی پاشو بشین , با اون چشای عسلیت منو نگاه می کنی , بلند میشی و میشینی, بعدشم خودت کلی ذوق میکنی. آخه بلا , خوراکی خوشمزه, من به تو چی بگم؟!

- پنج شنبه شب , 16 خرداد خونه مامانی اینا یه دفعه شروع کردی به چهاردست و پا رفتن. کلی با عمه اینا ذوقتو کردیم.

- شیطون بلا توپ بازی یاد گرفتی , میشینم جلوت برام توپ پرت میکنی و یه چیزایی هم میگی به زبون خودت!

- دلبرکم این روزها در حال گذروندن دومین مریضیت هستی. روزهای اولش تب کردی . اولین بار بود که  تب میکردی. خیلی بد بود مامان جون , امیدوارم دیگه هیچ وقت تب نکنی دخترکم. اینم عکس همون روزه

الهی من دیگه این روزها رو نبینم خدایا. خودت میدونی چقدر سخت بود دیدن جگر گوشه ات با این چشای بیحال و رمق.

 

- راستی اولین سالروز تولدت دقیقاً با نیمه شعبان مصادف شده. اون روز هم جشن تولد شماست و هم مولودی . فقط یه بدی داره , اونم اینه که مامانی بخاطر بیماریش نمیتونه شرکت کنه. ایشالا اون روز همگی برای بهبودیش دعا میکنیم دخترکم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

آتنا مامان آرنیکا
20 خرداد 92 2:25
وایییییییییییییی خواهشا دیگه از مریضی دخملی عکس نزاررررررر
دلم گرفت اینقده بی حال دیدمش
من خودم اصلا آرنیکا مریضه ازش عکس نمی گیرم ، غمش تازه میشه و یاد آوریش سخته !
الان تا رها رو دیدم یکهو دلم ریخت !!!!!!بدجوری شدم !!! دلم گرفت حتی اگه فقط یه تب مختصر باشه ...
ایشالا تنش همیشه سالم و لبش همیشه خندون باشه رها خانومی


مرسی دوستم. اینم خاطره اس. خوبه واسه قدردونی روزای خوشی و سلامتی
mohade3
26 خرداد 92 19:18
آخی الهی بمیرم...آخه فرزانه جون این عکسارو گذاشتی حاله منو بگیری...من نباشم رهاجونمو اینجوری ببینم. ایشالا ک آخرین مریضیت باشه عسلم...
راحله
27 خرداد 92 11:14
فرزان جون, رها رو ببوس براش بهترینها را آرزو میکنم.

ممنون دوست جونم
آتنا مامان آرنیکا
31 خرداد 92 0:45
رها جون تو رو خدا پست جدید بزار . بس که دخملی رو اینجوری دیدم دلم کباب شده . تازه امشب قرمزی روی دستاشو هم کشف کردم و دلم دیگه خون شد !!!

جان من بیا و از سرحالی و بانشاطی این دخی یه عکسی مطلبی چیزی بزار .



چشم دوست خوبم. آتنا جون واقعا با کامنتات انرژی می گیرم. آرنیکای گلمو ببوس