رهارها، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

مادرانه هایی برای نازنین دخترم رها

11 ماهگیت مبارک نازنینم

1392/3/4 20:40
نویسنده : مامانی
201 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک نازنین من 11 ماهه شدی . این روزها بدجوری مریض شدی عزیزم. سرفه های بدی می کنی , هرچندوقت هم یه تب کوچولو. این اولین مریضیه توست عشقم. امیدوارم هرچه زودتر خوب بشی.

از دیروز یادگرفتی از حالت خوابیده , بلند میشی و میشینی و دستتو میگیری به هرچیزی و با زحمت بلند میشی. وقتی میشینی از ذوقت کلی واسه خودت دست میزنی. نمی دونی این لحظه چقدر با مزه است. امروز کلی از ته دل خندیدم به این کارات و جالبه که خودتم به من نگاه می کردی و می خندیدی وهمه اینها یعنی شما بزرگتر شدی , فهیم تر شدی و بالنده تر.

راستی خیلی وقته که یاد گرفتی صورتتو میاری جلوی دیگران تا ببوسنت. وقتی میگیم رها بوس بده , صورتتو خیلی آروم میاری جلوی لب ما.آخر دخمل من به تو چی بگم؟؟؟!

این روزها کلی مشغله کاری دارم مامانی ولی , ولی ,  ولی , یکی از بزرگترین فکر مشغولی هام برنامه ریزی برای جشن تولد یکسالگی شماست. دختر خوب یکسال گذشت , یکسال از زیباترین اتفاق زندگیم. برنامه تولدتم فعلا سوپرایزه ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

mohade3
5 خرداد 92 20:19
الهی من بمیرم نبینم تو مریض شدی عزیزم...فرزان خیلی دلم میخواد اونجا باشم واین چیزایی ک ازرهاجونم تعریف میکنی باچشمای خودم ببینم
آتنا مامان آرنیکا
9 خرداد 92 13:48
بالنده و بالنده تر ببوس توت سفید خوردنی رو
آتنا مامان آرنیکا
11 خرداد 92 22:52
خوندمت .....چندین بار