رهارها، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

مادرانه هایی برای نازنین دخترم رها

دختری بنام رهااااااااااا

1392/4/2 20:10
نویسنده : مامانی
212 بازدید
اشتراک گذاری

قبل از اینکه مادر بشم پیش خودم می گفتم چجوری یه مادری روز تولد بچه اش خیلی شاده و اصلاً یاد درد و استرسی که سالهای پیش توی چنین روزی کشیده نیست؟!

امشب شب تولد رهاست و من عمیقاً خوشحالم. اصلاً هیچکدوم از دردها و استرس هام یادم نیست. به سختی, روزهای دردناک ان آی سی یوی رها رو یادم میاد. هرچی از بیمارستان یادمه همش خوبه. لحظه ای که دخترم رو بغل گرفتم و به یکی یکی اتاقها سر میزدم و دخترم رو به همه نشون می دادم. لحظه ای رو یادم میاد که توی ان آی سی یو حمومش کردن و یه کوچولوی سفید معصوم رو بهم تحویل دادن. لحظه ای رو یادم میاد که با دختر نازنینم بهمراه بابایی از بیمارستان خارج شدیم. یادم میاد که تو همون روزهای اول زندگیتم همش لبخند میزدی و لقب "له کردنی " رو توی ان آی سی یو بهت داده بودن. اون روزها هم شیرین بود و هم تلخ. ولی الان که به پارسال برمی گردم شیرینی هاش برام شیرین تر شده و تلخی هاش کمرنگ تر...........خدایا شکرت .

در اولین سالروز تولد فرشته کوچکم , سر سپاس و تعظیم فرو می آورم بر آستان پروردگاری که من رو لایق این نعمت دانست. امیدوارم برای حفظ این امانت الهی شایسته باشم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله بهاری
2 تیر 92 21:45
سلام رهای نازم خوشگل خالههههههه عزیزه دلمممم...الهی بمیرم خاله انشاله هیچوقت رنگ مریضی و نبینی انشاله همیشه سالم باشی گلکمممم
تولدت هم مبارک انشاله زیر سایه مامانی و بابایی 120 ساله بشی عزیزممممم
میبوسمت


ممنون عزیزم
مامان حسین جون
2 تیر 92 23:07
جلوه گل عندلیبان را غزلخوان می کند نام مهدی صد هزاران درد درمان می کند مدعی گوید که با یک گل نمی آید بهار من گلی دارم که دنیا را گلستان می کند اللهم عجل لولیک الفرج عیدتان مبارک والتماس دعا
مامان لیلی
4 تیر 92 9:05
تولدت مبارک زیبای من!!!

اشکم در اومد


مرسی دوستم.
mohade3
9 تیر 92 10:01
"یکی یه دونه"من نتونستم توی وبلاگت بهت تبریک بگم ولی هم ب بابابی وهم ب مامانی گفتم ک ازطرفه من حسابی ببوسنت وتولدتو تبریک بگن.ایشالا جشن تولده120سالگیت.امیدوارم هر3تایی همیشه ودر کناره هم خوش باشین


مرسی عزیزم