رهارها، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

مادرانه هایی برای نازنین دخترم رها

نظرات (5)

مامان ساجده
2 اردیبهشت 92 20:28
عزیزم چرا نصفی برای خودش خانمیه ماشاالله
mohade3
4 اردیبهشت 92 11:14
قربونتون بشم که هر3تاتون اینقدبهم میاین....ماشالا...
مامان لیلی
4 اردیبهشت 92 14:25
چه عکس قشنگی الهی همیشه کنار هم سالم و خوشحال و دلخوش باشید دوست دارم دوست خوبم...
آتنا مامان آرنیکا
20 اردیبهشت 92 2:53
میشه یه فضولی کنم ؟ از بس که رها رو دوست دالم اینو می خوام بگما !!!! اما می ترسم بگی چقده فضوله .... میشه عنوان این قسمت رو عوض کنی ؟ به کی گفتی " نصفی " ؟ رها ؟ خودت ؟ باباییش ؟ اگه به رها گفتی (که احتمالش بیشتره ) من ناراحتم !!! چرا رهامونو نصف کردی ؟؟؟؟ الان واسه ی خودش خانومی شده ها!!!
آتنا مامان آرنیکا
20 اردیبهشت 92 2:55
مثلا بزار " سه نفر کامل " یه بزار "دونفری ، یکی ! " یا باشه ....
اصلا هر چی بجز " نصفی " ...
میشه ؟؟؟؟
نظر خودت چیه ؟؟؟؟
فضولم من ؟؟؟؟ دخالت می کنم ؟؟؟ ببشید


نه قربونت برم من. منظورم از نصف یعنی نصف من , نصف باباش!!!!!!!