رهارها، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

مادرانه هایی برای نازنین دخترم رها

صبوری کن دخترکم!

1392/2/2 20:20
نویسنده : مامانی
228 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک زیبای من , رهای نازنینم این روزها درگیری های کاریم خیلی زیاد شده مامانی. عصرها یه کم دیرتر میرسم خونه و حتی توی خونه هم که هستم یا اینقدر خسته ام که توان بازی ندارم و یا اینکه کارمو آوردم خونه.

عزیزترینم وقتی میرسم خونه و تو رو می بینم که کاملا منتظر بودی و با دیدن من جیغ می کشی اشک میاد توی چشمام. وقتی همون لحظه بغلت می کنم و بهت میگم عزیزم دلم برات تنگ شده بود , وقتی تو هم سعی میکنی خودتو تو بغلم گم کنی اونوقته که می فهمم خیلی عاشق همیم و دلم می گیره که یه روز دیگه با کم بودن تو سپری شد ولی زندگی همینه مامانی.نازنینم مامانو ببخش که این روزها خیلی سرش شلوغه و نمی تونه که اونجوری که خودش میخواد و تو دوست داری برات مادری کنه.

نازنینم برای مامان دعا کن و در این روزهای شلوغ مادرانه صبوری کن و مامانو ببخش ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

mohade3
4 اردیبهشت 92 11:16
فدات شم جیگرم،یه کوچولو به مامانی حق بده.ایشالا بعجبران میکنه.تاجایی که من میدونم ازهمه نظربرات کم نمیذارن.....
آتنا مامان آرنیکا
5 اردیبهشت 92 8:12
سلام عزیزم خیلی دلتنگت بودم گفتم بیام و اینجا پیام بزارم شاید خبری بهم بدی . خوندم که سرت حسابی شلوغه . ایشالا زندگی بر وفق مراد باشه و دختر گلت هم سلامت . منتظر دیدار رویت و یا شنیدن خبرهای خوبی ازت هستم . دهای عزیزم رو از جانب من ببوس .