رهارها، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

مادرانه هایی برای نازنین دخترم رها

خاله ریزه..... واسم چقدر عزیزه..... همینجوری ریزه.....

1391/11/29 14:06
نویسنده : مامانی
327 بازدید
اشتراک گذاری

وای چقدر ریزه است؟؟!!!

اصلنم بزرگ نمیشه این بچه ها؟؟!!

تو خجالت نمیکشی با این جثه , بچه ات این قدر کوچولوه؟؟!!

و....

 

و هزار تا حرف دیگه ای که بابت لاغری تو می شنوم که جوابشون یا تأییده یا لبخند ولی...

ولی اینایی که این حرف رو میزنن چه میدونن که من چه اشکها ریختم و چه تلاشهایی کردم واسه چاق شدنت.چقدر این ور اون ور دنبال دکتر و متخصص غدد گشتم ولی آخرشم دلم راضی نشد که ببرمت(از بس که سختی کشیدی تو نوزادیت دیگه نمیخواستم با یه سری شربت و داروی دیگه اذیتت کنم) , از لحظه لحظه شمردن دقایق شیرخوردنت تا جمع زدن و کم کردن سی سی  به سی سی شیرخشک هایی که خوردی و اونایی که نتونستی بخوری و ریختم دور....

نمیدونن که به خاطر وزن گرفتنت مجبور شدم بهت شیر خشک بدم تا جایی که تو کلا شیرخشکی شدی در حالی که من دلم میخواست تا آخرین لحظه ۲ سالگیت بهت شیر بدم. راستش به خودم می گفتم با خوردن شیرخشک حتما چاق میشه غافل از اینکه به قول خیلی از متخصصین اطفال هر بچه ای یه سرشتی داره که تغییر دادنی هم نیست.

با همه این چیزهایی که من میدونم و خیلی ها نمیدونن هنوزم دارم تلاش می کنم و یه روزهایی بخاطر اون همه غذایی که مجبورت میکنم بخوری تا کمی چاقتر بشی , با دیدن نگاه معصومانت موقع خوردن بدجوری احساس ندامت میکنم چون میدونم دارم اذیتت میکنم ولی دست خودم نیست مامانی.

دخترکم تا اطلاع ثانوی و اصلاح این حس عجیب و خودخواهانه مادرانه! باید بگم این از اون مادرانه هایه که کودکانه معصوم تو باید ببخشه .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نیلی مامان کیان
29 بهمن 91 23:22
کاملا درکت میکنم منم هی به زور میدادم بخوره اخرین بار که بردم دکتر کفت خانم نکن خیانت نکن به بچت معدش بزرگ میشه اونوقت هی باید بگی نخور احساس میکنم بی خیال شدم بهتر شده
نورا
30 بهمن 91 23:01
من به جای مامانت جواب همه اونایی رو که میگن ریزه ای رو ایم مدلی میدم رها جون : دختر من یه دختر امروزیه خوش تیپ و قلمی
آتنا مامان آرنیکا
1 اسفند 91 0:51
اووخی الهی کی گفته لاغره . دخملی من که خیلی هم خوش قد و بالاست . قربون خنده های قشنگش رها جونم
mohade3
21 اسفند 91 10:10
قربونش برم بچمون اصلانم لاغرنیست،تازشم خیلی شیک ومجلسیه