رهارها، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

مادرانه هایی برای نازنین دخترم رها

یک زن....... یک مادر.......یک دنیا دختر

1392/2/20 17:37
نویسنده : مامانی
230 بازدید
اشتراک گذاری

یک زن وقتی مادر می شود , انگار مادر همه بچه های دنیاست. وقتی مادر می شود خصوصاً وقتی مادر یک دختر بچه می شود از دیدن جدایی اوشین از مادرش مثل ابر بهار اشک می ریزد و تجسم روزی را می کند که نیرویی بخواهد او را از دخترش جدا کند. قلبش می لرزد و در تنهایی های های گریه می کند.

کاش رها بیدار بود تا این بار من بچه می شدم , در آغوشش می گرفتم و گریه می کردم. در گوشش زمزمه می کردم که مادر , من عاشقم , مادر , من بی تو نمی توانم , نمی توانم نفس بکشم , نمی توانم باشم.

دخترکم همیشه باش , سالم و سلامت و خندان , که خنده هایت به بهشت می رساند مرا.........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آتنا مامان آرنیکا
24 اردیبهشت 92 3:30
واقعا که راست و زیبا گفتی ......