رهارها، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

مادرانه هایی برای نازنین دخترم رها

این روزها.... (2)

1392/1/24 18:41
نویسنده : مامانی
160 بازدید
اشتراک گذاری

- مسیر اتاق خواب رو یاد گرفتی و کلاً تو اون مسیر رفت و آمد می کنی!

- عصبانیت و ناراحتی منو متوجه میشی مخصوصاً وقتی غذاتو نمی خوری و من به حال خودت رهات میکنم تا چند دقیقه چشم از من برنمیداری تا مطمئن بشی ازت دلگیرم یا نه!

- شیرین کاری های پسرونه یاد گرفتی و وقتی میگم رها کله بزن سرت رو خیلی آروم جوری که دردت نیاد میاری و میزنی به سر من!

- وقتی میگم رها اجازه بگیر , انگشت اشاره دست راستت رو به نشانه اجازه گرفتن میاری بالا.(من آخرش این انگشت رو میخورم)

- سه تایی همچنان توی ترافیک حکیم می مونیم و تو با آهنگ "دوستت دارم محسن یگانه " می رقصی و ما از بودنت انرژی می گیریم . دخترکم این روزها بیشتر از همیشه فکر می کنم که چقدر خوشبختیم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ترانه
25 فروردین 92 21:38
عزیز دلم. خوردنی! امیدوارم همیشه در کنار هم خوشبخت و شاد باشید. خیلی وبلاگ قشنگی شده.آفرین.


ممنون سعیده عزیزم
mohade3
26 فروردین 92 13:16
واااااااااااااای دلم آب شد.ازانگشتش که میگی دیگه میخام همون موقع بخورمش......
mohade3
2 اردیبهشت 92 10:56
رها عاااااااااااااااااااااااااااشقتم........