رهارها، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

مادرانه هایی برای نازنین دخترم رها

نظرات (7)

آتنا مامان آرنیکا
13 فروردین 92 15:40
آخه من به شما عسل طلا چی بگم ؟ قربون دستات بشم يا اون پاهای فسقلی يا اون انگشتای کوچولوت يا اون لاکی که به انگشتای نازت زدن ؟؟؟؟ خب تو چه ملوس شدی خاله !!!! خوردنی من !
آتنا مامان آرنیکا
15 فروردین 92 11:36
ای جـــــــــان دوباره خب خیلی نازه چیکار کنم دوس دالم هی بیام و ببینم
مامان لیلی
17 فروردین 92 22:40
ای جان دلم با اون انگشت قشنگت
صحرا
20 فروردین 92 12:54
هورااااااااااااااااا!‌دیدمش بالاخره‌ عزیزم چه خوشگله


مرسی عزیزم
MR. Javad United
22 فروردین 92 12:04
Raha Bokholaam
mohade3
27 فروردین 92 10:59
نمیدونم چراامروزوقتی اومدم به وبلاگتون سربزنم یدفه گریه م گرفت.دقیقا حس همون روزی روپیداکردم که ازاینجارفتین... دلم خیلی تنگ شده...برای هر3تاتون...خییییییییییییییییلی دوستون دارم.....
الهام
10 اردیبهشت 92 15:37
عزیزم چه دختر عسلی خدا حفظش کنه عروسیشو ببینی ایشالا . چشاش منو یاد خودت انداخت خنده هاش مثل خنده های خودت بانمکه دوستم .میگم چهار ماه اختلاف سن زیاد هم نیستا ... رها عروس من میشههههه؟ اجازه میدی باپسرم بیایم خواستگاری ؟

ممنون عزیزم. در مورد خواستگاری هم همه چیز رو فراموش کن.