رهارها، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

مادرانه هایی برای نازنین دخترم رها

یادمان باشد این لحظات!

1391/12/20 10:15
نویسنده : مامانی
195 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگلک ۸ ماه و نیمه من این روزها به خاطر مشغله زیاد و کارهای خونه خیلی وقت نمیکنم ازت عکس جدید بندازم , باید ببخشی عسلک.

شما بسیار شیطون و شیرین شدی . موقع خرابکاری اگه اسمتو صدا کنم هرجایی که باشی وایمیستی و یه دست و دو تا پاتو از شدت ذوق زدگی تکون میدی. وقتی هم به چیزی که نباید دست بزنی میرسی , برمیگردی سمت من تا عکس العمل منو ببینی (آخه فسقلی من به تو چی بگم!؟). دیشب بابایی که با تلفن حرف میزد از شدت تعجب یه قیافه نمکی به خودت گرفته بودی و من فقط تو ذهنم داشتم مرور میکردم که چجوری میشه حسی که بهت دارمو تخلیه کنم.

راستی اتفاق جدید زندگی تو هم اینه که دو شبه داری توی اتاق خودت میخوابی. فکر نمیکردم اینقدر راحت با تنهایی خوابیدن کنار بیای کوچولوی مستقل من!

دخترکم این روزهامنتظر عیدیم. منتظر اومدن بهار که میشه اولین بهار زندگی تو.

این روزها سه تایی خرید میکنیم...

سه تایی اتاق تکونی میکنیم...

سه تایی تا ساعت ۱ نصفه شب بیداریم...

سه تایی صبح ها توی ترافیک حکیم میمونیم و رادیو فصلی گوش میدیم...

خلاصه دلبرکم این روزها لذت میبریم از زندگی سه نفرمون...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

mohade3&zahra
20 اسفند 91 10:37
بابا دلمون آب شدخب...