رهارها، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

مادرانه هایی برای نازنین دخترم رها

یافته ها! (۲)

1391/12/6 8:59
نویسنده : مامانی
167 بازدید
اشتراک گذاری

بتازگی فهمیدم

- به هیچ وجه دنبال وسایلت روی سرامیک و زیر مبل نمیری و این خودش برای من امتیازه!

-خوردن و لیسیدن فرش  لذت زاید الوصفی بهت میده !

- دیگه کنترل تلویزیون رو نمیخوری , میبریش لبه فرش و میزنیش رو سرامیک, خیلی صدای توپی ازش درمیاد مامانی , درکت میکنم!

- صدای شروع بخش های خبری بی بی سی , تبلیغات پرشین تون و جم خیلی برات جذابن , در حدی که با شدت ذوق زدنت اگر نشسته باشی حتما از یه طرف میوفتی!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آتنا مامان آرنیکا
7 اسفند 91 17:19
یه جوری می گی "صدای توپ خوردن کنترل تلویزیون به زمین "که تحریک شدم اول برم خودم یه تستی کنم ببینم چه جوریاست! ای کلک نکنه خودت یادش دادی !هان؟ مامان اکتیــــــــو