رهارها، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

مادرانه هایی برای نازنین دخترم رها

یافته ها!

1391/12/2 10:08
نویسنده : مامانی
149 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب فهمیدم :

- نون و ماست خیلی دوست داری حتی اگه یه ربع قبلش یه کاسه پر پوره خورده باشی بازم دلت میخواد بخوری!

- از قاشق متنفری. ماست رو با انگشت من میخوردی ولی با قاشق نه. با این جثه کوچیکت قاشق باید تبدیل به بهترین دوستت بشه. تلاش کن مادر.

- بستنی خیلی دوست داری! اونم ترکیب وانیلی , زعفرونی!

- تقلید صدای گربه حس عجیبی بهت میده! (قهقهه میزنی و همزمان هم از عقب و هم از پهلو دور میشی!) من و بابایی نفهمیدیم خوشت میاد یا می ترسی.

- اسباب بازی جدیدت میتونه سینی باشه که درست مثل سرامیک میمونه واسه تو. از اینکه با کف دست بکوبی روش لذت میبری.

 

 

فعلا همینا رو فهمیدم ولی قول میدم از امشب بیشتر دقت کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آتنا مامان آرنیکا
3 اسفند 91 0:08
این دور شدن دخملیت رو خوب خوب تونستم تصور کنم و واقعا منم حست رو درک کردم . بعدا متوجه خواهی شد می ترسه یا خوشش اومده !!!!